De Smart Document Analyzer (SDA) wordt doorgaans op maat ingericht op basis van door de klant aangereikte documentcategorien, documenttypes en informatie-elementen (metadata-elementen).

In het kader van deze actie bieden we in de maanden april en mei 2020 toegang tot een basis SDA-omgeving:

  1. Wij vullen de SDA met een basis-set aan voorgetrainde documententypen
  2. U geeft aan welke gebruikers namens uw organisatie toegang moeten krijgen.
  3. Wij voorzien deze gebruikers van een account en een snelstart-handleiding.
  4. U kunt aan de slag!

Om een document te herkennen en te annoteren logt u in op de SDA, uploadt het document, laat de AI-engine het documenttype en informatie-elementen analyseren, u corrigeert waar nodig en downloadt het geannoteerde document met metadata. U kiest zelf voor het verwijderen van documenten. Periodiek en in overleg verwijderen wij overbodige documenten uit de actie-omgeving.

Wilt u de SDA meer geïntegreerd inzetten in uw organisatie om 

  • de SDA aan te roepen vanuit taakapplicaties?
  • bulk documenten te laten uploaden, verwerken en downloaden?
  • een specifieke workflow voor ondermeer validatie in te regelen?
  • een koppeling te leggen tussen de SDA en uw eigen Document Management Systeem?

Dan heeft u een complete inrichting nodig die wij uiteraard graag voor u verzorgen. Ook dan betaalt u in de maanden april en mei 2020 geen licentiekosten. 

Kijk voor de volledige beschrijving op de SDA-pagina.

Geïnteresseerd?

Vul het formulier in of mail ons op  onder vermelding van uw contactgegevens en het product of de producten van uw keuze. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.